Ad-hoc!, Bunătăți în casă, Experimente, Gustari de 2, Gustări în 2, idei pe fuga, Sănătos + Gustos

Cina colorata rapida pentru doi

Inainte sa continuati, recititi pe nerasuflate titlul acestui articol. Si apoi incercati, tot fara pauza, “pui de piropopircanitza”.

Bun, sa stiti ca-i mai rapida si mai usoara reteta decat ce tocmai v-am cerut sa faceti.

Sa presupunem ca sunteti foarte pusi pe savurat viata la un film seara, dar ca muriti de foame si de pofta a ceva bun si primavaratec. Sau ca pur si simplu sunteti lenesi. Cum am fost eu cand v-am pus mai jos poze downloadate de pe fb 😉 mii de scuze, dar viata-i super scurta! In situatiile descrise aici, aveti nevoie de retetele de mai jos:

Incepem cu supa verde. Pe care am facut-o asa:

  • 1 mana de spanac proaspat bine spalat
  • 1 mana de leurda pe masura
  • 1 cutie de 200 ml smantana de cocos (ca ne stricam la stomac de cea animala)
  • Sare, piper, entziasm, busuioc, alte ierburi care nu se fumeaza

Toate au fost puse deodata in blender, s-au amestecat de numa’ si apoi au fost puse-n farfurii pentru servit. Cu niste seminte de canepa deasupra si cubulete super mici de sunca de la creatori. Si cu lingura.

Si apoi pizza la tigaie, putin pe aragaz, putin la cuptor si multa savoare! Inspiratia mi-a venit de la Mazilique. Am facut deci un aluat rapid de tot din:

  • 1 cana de faina (1/4 kg)
  • juma’ de lingurita sare
  • juma’ de plic de drojdie uscata (e bine sa ai mereu d-asta prin casa)
  • 2 linguri ulei de masline
  • 150 ml apa

Se framanta si se intinde intr-o forma cat de cat rotunda. Se face in tigaie cate 2-3 minute pe fiecare parte. Apoi astea:

  • Mozarella, chorizo sau alte mezeluri, pasta de rosii. D-astea puneti cate va pofteste inima

Pui pasta de rosii, mozarella si chorizo peste, frumos sau alandala, dupa cat de avansat ti-e OCD-ul. Si apoi dai 15 min max la cuptor. Cu supraveghere, ca nu vrei sa strici bunatate de pizza!

Si daca ai idei colorate, dai si cu niste spanac de la supa recent facuta.

Cam atat, ca e tarziu! V-am pupat si v-am rezolvat (*-*). Cu masa, evident!

Leave a Reply

