Cartea de retete de suflet *-*

Azi scriu un articol doar de dragul scrisului si al bunicilor. Va ziceam la inceput de an ca imi propun sa mai trec pe la buni si sa va povestesc si voua despre retetele incercate acolo. Mi-am amintit azi de treaba asta, pentru ca pun la cale un eveniment cu bunicile din Cluj, de care-s tare entuziasmata…Si ca sa nu-mi uit gandul si promisiunea, va zic de un proiect al unei prietene dragi mie, ca sugestie pentrul anul asta. Puteti sa-l incepeti de acu si va poate servi drept cel mai cu suflet cadou pentru mama, prieteni, bunici, depinde cum va sunt obiceiurile prin familie.

E simplu – faceti mai multe retete reusite pe care le stiti de la bunica sau mama voastra, va pozati cu ele (fara sa va rupeti gatul facand food styling) si apoi le duceti la printat si v-ati facut prima carte din viata voastra! Vrut-ai crede? Nici gandi!

Pentru print, sugerez sa mergeti la Daisler, la ei am facut lucruri grozave pana acum. Va fac ei si aranjarea-n pagina, daca nu vreti sa va bateti capu’ cu d-astea.

Si pentru inspiratie, aci-s cele 2 pagini din cartea de care va ziceam. Ce ziceti, nu-i unul din cele mai faine proiecte de suflet?

Leave a Reply

