Ad-hoc!, Bunătăți în casă, Gustări în 2, Ușor și sățios

Pate de ton- masa rapida de lins pe dejte!

Forma mea cea mai eficienta si utila de procrastinare, e sa gatesc. Asa ca, cu gandul ca am o mie de lucruri de facut, m-am apucat de singurul lucru pe care nu-l aveam pe lista: o reteta vazuta recent la Chicineta!

 

Cu melancolia pestelui portughez, de care nu ma mai satur, am amestecat conserva de ton luata de pe acolo, cu niste unt si alte cele:

  • 1/2 pachet unt
  • 1 conserva de 150 g-200 g ton
  • 4 bucatele de ansoa- pana azi, habar n-aveam cum arata si ce naiba e!

Pune toate astea in robotul in lama S–> crema de uns pe pita.

Apoi, afla ca daca tai niste lipiii in triughiuri dragutele si le dai cu ulei/unt si apoi le prajesti in tigaie, te-ai scos cu cele mai crocante chestii din lume! Fata asta de la care am facut reteta le zice chipsuri. Deci, da, mai facem si chipsuri odata cu reteta asta rapida.

Si daca vreti si sa fie picante, pudrati cu niste ardei iuti lipiile.

La 15 min dupa ce am pus acel bol pe masa, s-a incheiat petrecerea. Da, stiu ce ora e!

Cred ca as mai fi vrut sa va zic ceva..dar mi-a luat pateul asta mintile..Elogii multe, draga Oana! Multzam ca existi pa net si pa filmul meu!

 

 

 

Leave a Reply

