Bunătăți în casă, Gustari de 2, Gustări în 2, Ușor și sățios

(*-*) chiftelute de 3 chestii (*-*)

Asaaa, si urmatorul fel de povestit, conform promisiunii de pe fb: chitelute cu zuchinni morcovi si parmezan.

Pentru ca exista Reddit si gifRecipes, iar eu nu pot sa ma abtin dupa ce dau peste vreo reteta aparent grozava, s-au facut aceste chiftelute. Adica, am razuit un morcov dolofan (d-ala de gradina de taran) cu un zuchinni si vreo 70-100 gr de parmezan. Pe urma le-am amestecat si le-am modelat in niste turtite tricolore. Ca pe chiftele! ..

Cu robotul, ca doar v-am mai zis: nicio razuitoare pe care o ating eu, nu-mi lasa degetele intacte.

Au stat 10 min la 180 de grade in cuptor, cum zice gif-ul. Apoi le-am scos, am constatat ca gif-urile mint si le-am pus intr-o tigaie non adeziva sa se mai faca putin pe ambele parti. Pana au devenit maronii-crocante. Daca aveti noroc de-un cuptor grozav si modern, pe care ati dat cateva salarii medii pe economie, tineti-le acolo 20- 25 de minute si coaceti-le pe ambele parti 😉

Merg mancate ca atare, in timp ce-ti cauti cheile de la masina si papucii prin casa. Ori, daca este vreme- cat stai cocotat in pat, inmuiate in niste sos cu iaurt si ierburi.

Domnule sot, astept urmatorul gif cu nesat!

Leave a Reply

