Ma repet! (*-* quesadilla cu mazare *-*)

Reportaje din pat si viata-n halat de baie, cum imi place mie sa petrec o duminica ploioasa: azi, idee de quesadilla pt mic dejun, pranz sau o masa care sa previna lesinu’ de foame. Eu am folosit-o in toate trei ocaziile pana acum, recomand cu incredere sa faceti la fel.

Deci, urmeaza al 2lea meu Vine (nu, n-o sa le numar pe toate, nu-s asa plictisita) si constat acu, o repetitie pe blog. Un prieten spaniol mi-a zis ca de la branza din ea i se trage numele (queso= branza). Asa ca am indesat acolo si telemea, si cas, si parmezan, plus tot ce-am gasit prin casa.

Plus mazarea de la cosul cu legume, pe care am fiert-o 15 min. Dupa o ditamai revelatia spirituala: am constatat ca n-am mai fost pusa in ultimii 10 ani in fata unui bol cu mazare in pastai. Si mi-am zis ca daca nu am rabdare sau timp sa scot un kil de mazare din pastai, atunci e data naibii viata mea si tre’ sa reducem viteza (*-*). There- mancarea, pe post de psiholog!

Fara abureala suplimentara, urmeaza delirul de poze sau rezumatul video (relativ la viteza cu care ruleaza viata voastra):

  • Tortilla sau lipii (din comert, ca eram pe siwft mode)
  • Cas, branza Cheddar, Brie
  • Prosciutto
  • Rosii
  • Mazarea fiarta, eliberata de pastai
  • Plus unt sau orice tartinabil, iaurt si ierburi pe deasupra

Se unge cu niste unt prima lipie, se adauga ingredientele de prin preajma si se pune in tigaie. Se lasa vreo 30 de secunde- 1 minut. Se asterne peste si se apasa putin si al2lea strat si se mai lasa 1 minut, pana cand se topeste interiorul. Pe urma, le intorci cu o lingura de lemn pe cealalta parte si gata!

Apoi o tai de-ndata in felii mai mici, cat e inca mai calda. Dai cu iaurt si ierburi peste si poftele-s rezolvate!

Tulai, Doamne! Ma duc sa-mi mai fac una!

 

Leave a Reply

