Frozen yoghurt! (*-* inghetata? *-*)

Sa va mai zic de o alta obsesie de-a mea: froyo! Cand am descoperit iaurtul inghetat acu vreo 2 ani, am crezut ca n-o sa mai mananc vreodata inghetata. Eram absolut fermecata si o vara intreaga, am mancat kilograme de froyo!

Acu’ m-am mai calmat, da’ tot cred ca-i cea mai buna inventie ever! Nu pot sa zic ca-i mai grozav ca orice inghetata, ca am gustat-o de atunci pe cea de la Moritz Eis. Dar face minuni! Si se face si-n casa. Daca ai robot in lama S si pofte nepotolite!

Simplu de tot:

  • 3 banane taiate rondele si congelate vreo 4-5 ore
  • vreo 3 cani de capsuni tinute si el la congelator tot atat
  • iaurt cat mai cremos
  • arome de tot soiul (puneti-le, ca ajuta!)

Transformati fructele pe rand in piure. Daca nu le faceti pe rand, faceti un maglavais greu de rezolvat chiar si de cel mai potent robot. Dupa care le amestecati, si mai dati o data la blender cu iaurtul pus peste.

Si la urma, vin aromele si “decoratiunile”. Dupa 5 ore de congelator, e gata de savurat! Mai sa uit sa fac si poza de final!

Noteeeee:

  • Din cantitatile de mai sus, mi-ar fi iesit 2 boluri mari, ca cel din imagine. Pentru ca mi-era nitel gretica de la atata froyo, am pus jumatate din piureul de fructe in congelator si l-am folosit ulteior la un terci super delicios si energizant pentru mic dejun. Si la primul meu Vine 😉 zmeiesc.
Leave a Reply

