Bunătăți în casă, Desert, Experimente

Vara-n zamă (*-* supă de agrișe*-*)

Vara vine-n valuri peste noi si asta se vede cel mai bine-n bucatarie! Mi-e curcubeu in farfurie si nu va puteti imagina ce mi-e-n cap cand vad si miros atatea fructe si legume proaspete.

Azi o dau nitel pe lirisme, pentru ca facand supa asta grozava, mi-am amintit intens de tot de copilarie. Cumva, agrisele, smochinele si marutele dulci, sunt fructele copilariei mele. Pobabil pentru ca mor dupa culoare verde si exotisme (*-*). Am fost mereu fascinata de cate puteam manca intr-o singura zi. Agrisele, in special, mi se pareau mici pepeni si de-asta, cand apar in piata, rad toate tarabele si apoi, ajunsa acasa- ma intreb ce sa fac cu ele…

DSC03846

Asa ca am gasit un nou experiment: supa de agrise. Mai exact, un soi de crema cu agrise pe care o poti manca si rece si calda. Nu-i mare branza, dar pentru obsedatii de agrise (sper ca suntem mai multi pe lume din rasa asta), e inca o modalitate de a sarbatori existenta agriselor pe lume!

Cum se face zama asta fantastica?

  • juma’ de kil de agrise
  • un sfert de pachet de unt
  • 700 ml apa calduta
  • zahar/indulcitor
  • juma’ de pachet de smantana lichida …sau tot, daca vi-o place mai cremoasa
  • 1 galbenus

Pui agrisele in unt pana incep sa puste prin oala, amesteci binisor prin ele, daca nu-ti plac mancarurile arse (am si prieteni care le prefera :P). Pe urma, torni peste apa si adaugi zaharul/stevia- pune cat iti pofeste inima. Eu am pus 3 linguri cu varf de zahar de cocos.

Cand e gata tot amestecul, il torni peste smantana lichida, invalmasita cu galbenusul.

Iese o supa racoritoare si evident- cam acrisoara. Pentru potolit caldurile si moleselile (*-*). Se serveste cu agrise,menta si cu plescaieli. Sa aveti o vara verde si frumoasa!

 

Leave a Reply

