Mâncare din gunoi (*-* chipsuri de cartofi *-*)

Problema asta cu combaterea risipei alimentare nu-mi da pace de cand am auzit de ea. Mai stiti ca vi-am tot zis de ea pe blog? Si cum mi-am pus in cap sa dau gata niste cartofi abandonati, mi s-a facut mila de cojile ramase in urma lor.

DSC03698

Se face rapid si simplu (evident!). Se iau cojile, se usuca putin la soare sau pe un prosop, se scalda-n ulei de masline (1 lingura mare la vreo 10 cartofi) si verdeturi, nitica sare (nu muuulta!) si stau la cuptor 15-20 de min si la 180 grade, cu supraveghere si intors o data pe dos.

Se presara parmezan si ceapa verde deasupra, daca va bantuie poftele! Bune sa va fie toate si fara risipa!

Note:

  • Modalitati de a evita risipa alimentara din propria bucatarie, sunt o tona. E plin internetul de ele, dar incepeti cu asta: http://www.huffingtonpost.ca/2016/02/24/leftover-recipes_n_9307460.html.

 

One thought on “Mâncare din gunoi (*-* chipsuri de cartofi *-*)

Leave a Reply

