Wuawawiwuwa (*-* inghețată crud-vegană *-*)

Nici de inghetata de capsuni si banane nu pot sa nu va spun! Mai ales ca visasem la asta de cand mi-am cumparat robot cu lama S….deci, de cam multisor. Dar, dupa 2 blendere arse de la bananele “impietrite”, va puteti imagina de ce mi-a scazut entuziasmul.

This slideshow requires JavaScript.

Noroc ca au aparut capsunile recent. Si ca ma uit pe tot soiul de canale culinare ce nu tin cont de temperatura de afara si dau sugestii aleatorii. Astfel ca, n-am facut altceva decat sa iau vreo 300 g de capsuni si 4 banane cat de cat coapte, sa le tai, sa le congelez si apoi sa le toc marunte 😉 Mda, e de precizat ca fara acel robot de bucatarie, nu iese de nicio culoare.

Dar, daca ati avut inspiratia sa va luati asa ceva in bucatarie (sau daca aveti prieteni cu robot d-asta), lasati fructele la congelat minimum 3 ore si apoi bagati-le la maruntit. Cu capsunile, pentru ca n-au greutate, a fost o aventura sa le transform in pasta. Dar luati-le pe rand si cu rabdare, tot cate o mana de capsuni. Divina-i! Si la textura, si la aspect!

Apoi tre’ mixate si bananele. Pe astea le-am pus deodata. Si cand s-au transformat intr-o crema delicioasa, le-am impartit: jumatate cu 2 lingurite de esenta de vanilie. Si jumatate cu 2 linguri cu varf de cacao. Astfel ca, cel putin in mod conventional, a iesit o inghetata cu 3 arome: capsuni, vanilie si ciocolata. Asta pentru ca ideea raw-veganilor de a face inghetata, este sa faci o pasta din banane congelate si s-o aromezi pe urma. Si-mi convine, iese la sigur si repede 😉

Cu ocazia asta, am si bifat o chestie de mult amanata: sa-mi pregatesc singura fructele congelate pentru smoothies.

Ce n-am reusit insa sa fac, e o poza decenta cu inghetata asta. Am trantit-o peste brownie   si am mancat-o  pe nerasuflate! Si nu, nu-mi laud abilitatile culinare, dar capsunile congelate sunt chiar magice! Dati-le si voi o sansa (*-*).

Leave a Reply

