Ad-hoc!, Desert, Sănătos + Gustos

Smoothie de sâmbătă

DSC_6797-01

Azi m-am trezit cu ploaie si m-am bosumflat nitel. Ceva-i putred in felul in care intelege primavara sa se arate… Dar pe urma mi-am amintit de planul meu cu mic dejun si m-am dus ata la frigider!

Imi pusesem de cu seara niste chia la inmuiat in lapte. Asa ca acu, doar a trebuit sa adaug zmeura si un topping, ca sa fie gata potiunea de inceput weekend-ul.

Ii zic potiune pentru ca e un leac la vremea mohorata si uda. Si face minuni!

Reteta potiunii:…

  • curcubeul din capul tau
  • 4 linguri cu varf de seminte chia puse la inmuiat peste noapte in lapte
  • zmeura/capsuni congelate
  • o banana
  • lapte in care mixezi fructele congelate
  • 1 lingurita de miere
  • fulgi de cocos si seminte de canepa deasupra…sau orice altceva ai colorat si bun de pus deasupra 😀

Semintele astea de chia-s minunate si-s doldora de calciu! Iar 2 linguri de seminte de canepa au atatea proteine cat un snitel. Deci, eu tocmai am savurat niste smoothie cu juma’ de snitel (*-*). Si-o sa-mi tina de foame pan’ pe la amiaza, fara grji!

Cu potiunea colorata va provoc sa va impacati si voi cu ploaia! Eu am urat-o mult timp, pana m-a fortat o sedere de multe zile in Dublin sa o inteleg mai bine. Pe principiul “nu-ti combate monstrii, ci ia-i la o plimbare!“, cel mai bine ar fi sa va scoateti frica de ploaie la un smoothie pe terasa ;). Desi, recunosc….vorbeste ca o tzatza ploaia asta! Tre’ sa ma obisnuiesc cu galagia ei!

Raman totusi afara, si cat vorbeste madam Ploaie, imi zboara gandul la culorile florilor de cires din aprilie!

Weekend frumoooos!

Leave a Reply

