Desert, Exotisme, idei pe fuga

Barselona!

Inca o idee pe fuga. Din orasul unde toate suna a standup de Pablo Francisco! Si totul merita scris fonetic!

Plus mancare delirica! Am ajuns acu 4 ore acu si mor de placere! Urmeaza poze de o calitate indoielnica, facute cu mobilul. Pentru ca bagaj gratis de wizz 😛 Am inceput cu un burger fascinant de bun si ceva specific lor: arepas cu o umplutura delicioasa, avocado cu pui. Arepas sunt chifle de porumb delicioase.  Nu se vad bine, e noapte si e mojito! 

Si nu orice mojito! Cel mai bun de p-aci, conform celor ce ne-au adus aici! Ii zice ElRabipelao.com. Si are o sigla cu un catelo-porc cu un curutz dragutz!

Si un pesto ingrijorator de bun la discretie pe masa! Ca si sosul de maioneza la shaormarii! Cum sa ai pesto la kil? Si sa fie si bun?

Am abuzat de el si m-am intristat cand l-am vazut gata!

Apoi, am halit in grup niste tort ud de cocos. Asa ii zice: wet coconut cake!  Mor! Cum sa nu ma umflu cat stau aci?

DSC_5838

Plus ca totul are alta savoare si miroase a fructe reale pe strazi,langa tarabele curcubeice! Si urmeaza sa ma plimb ptin paradis-La Boqueria! Si apoi gustat o paella autentica si tapas! Nush daca o sa pot dormi de entuziasm!

Va tzuc! Va rog sa salivati controlat!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 thought on “Barselona!”

Leave a Reply

