Idei pe fugã (*-* supă cremă verde *-*)

In fuga si intre activitati, mai produc cate-o bunaciune. Nimic complicat ori fastuos, dar mi-am zis s-o public; poate raspunde cuiva la intrebarea “ce dumnezeu sa mai gatesc azi?”. Ori la intrebarea ce sa faci cu legumele ridate, uitate prin frigidere sau lada cu legume…

Supa crema de mai jos a fost facuta dintr-un copacel de broccoli, 3 cartofi romanesti si 1 zucchini anemic. In 30 de min!

Verziturile le-am fiert la aburi, cartofii separat, timp de 15 min. Apoi au ajuns in blender cu jumatate de pachetel de smantana lichida si un pahar de 250 ml apa calda (am tot pus apa, pana mi-a placut textura). Plus niste sare, piper, chimen macinat, patrunjel galbejit- si asta era, bietul, pe moarte!

Si pentru savoare, 1 lingurita cu varf de unt. Pentru pofticiosii carnivori, am pus pe langa supa niste carne de vitel ce expira maine. Calita rapid in unt si rozmarin. Pare un terci la limita sigurantei alimentare. Dar stati linistiti, nu e chiar asa. Revin curand cu explicatii si argumente 😉

DSC_5777-01.jpeg

Postarea asta prefateaza cumva mult amanatul articol despre risipa alimentara si solutii creative de a o evita. Plus, introduce si seria ideilor pe fuga. Sub tag-ul asta voi posta crampeie de idei de gateli, care sper eu sa va pice exact la tanc in crizele de inspiratie-ca marul peste Newton! Articole pentru care nu este vreme de structura ori poze detaliate cap-coada, deci o serie nerecomandata celor cu OCD. Si scurte toate! Posibil ca in timp, toate postarile sa-mi devina asa (*-*).

Inca una si ma duc: va recomand sa va luati si o caserola d-asta minune. E superpozabila, tine mancarea calda (pe testate) si are 2 compartimente diferite. Mai multe detalii, vedeti aci. Am luat-o de la Smuff.ro si si-a meritat banutii, desi multi…Vad ca deocamdata mai au pe stoc doar cele de prunci.

Pofta buna si-o saptamana plina de idei! Traznite, daca va lasa gandul 😉

Note:

  • Promit si update-uri daca imi ajunge sotu-n spital de la mancarea asta! Desiiii, uuuuu, mai multe pretexte de gatit mancare sanatoasa si usoara;))
  • Intr-o nota mai realista: adaugati parmezan/cascaval ras peste supa asta. Si crutoane cand o serviti.
2 thoughts on “Idei pe fugã (*-* supă cremă verde *-*)

  1. “Promit si update-uri daca imi ajunge sotu-n spital de la mancarea asta! Desiiii uuuuu, mai multe pretexte de gatit mancare sanatoasa si usoara;))” Umorul tau este exploziv la prima vedere! Eu fac ceva asemanator dar ca in loc de zuchinni pun dovleac placintar.

    Like

Leave a Reply

