Curiozități, Curiozități necesare

Obiceiuri sănătoase: Episodul pilot

Suntem inca in magnifica luna a hotararilor cliseistice de schimbat viata si lumea. Si taman acu mi-am gasit si eu sa vin cu propunerile mele de obiceiuri noi de adoptat…Diferenta e ca nu vi le propun ca hotarari din noul an, ci ca obiceiuri sanatoase si imperios necesare pentru fiecare din noi. Obiceiuri de care va puteti apuca in oricare luna din an. Dar ati face bine sa luati masuri de pe acum 😉

HealthHabits

Planuiesc deci,sa va agasez cu o mana de articole pentru care am ales aceasta denumire cuminte de “Obiceiuri sanatoase”. Mai exact, un continut semnificativ de RP2, pe variate teme: stiluri de viata sanatoase, reciclare, igiena casnica care sa imi bata si sa va bata obrazul. Toate spre binele nostru:

Fiecare din cele de mai sus vor presupune adevarate acrobatii zilnice. Da, stiu ca acrobatia e definita ca un exercitiu dificil de echilibru. Toate cele descrise exact asta sunt. Vestea buna e ca le veti simti ca atare doar cateva zile. Exista mecanisme foarte simple de a va transforma intr-un acrobat desavarsit si a le executa pe toate admirabil. Veti da intr-o oarecare forma de narcisism cand veti constata de ce sunteti capabili. Vestea si mai buna e ca toate au fost testate pe mine si functioneaza de minune!

Deci, ne apucam? Incepem cu apa noastra de zi cu zi! (*-*).

Note:

  • Am zis doar ca facem un mix de retete si stiluri de viata sanatoase pe blogul asta acrobatic 😉 N-am glumit!
Leave a Reply

