Ad-hoc!, Băuturi

Ciocolatizarea! (*-* cioco albã cu matcha*-*)

Oare va prind inainte de trezirea de weekend? Ca de-mi iese, intentionez sa va corup cu o idee de incalzit trupurile si sufletele. Nimic nou ori complicat, doar una din variantele de facut o zi rece mai frumoasa.

GM_20160109_100858

Va tre’ lapte, ciocolata alba si arome. Eu am folosit 700 ml de lapte (de migdale, d-aia are albul ala anemic), apa calda,1 ciocolata alba de cam 80 gr, cate o lingurita de matcha in fiecare pahar de 500 ml si 5 minute din timpul meu.

Am incalzit laptele si am aruncat in el bucatile de cioco. In paralel, am pus apa calda de cam 2 degete peste matcha-ul asta, le-am omogenizat nitel si am turnat peste amestecul de lapte si cioco.

Faceti asta in cani, nu-n pahare, ca mine 😉 tin la degetele voastre. La ale mele, nu asa de mult, se pare…

Bautura asta poate fi facuta cu cioco neagra si scortisoara sau orice altceva va mai trece prin cap. Dimineata ori seara. Ziceți-mi si mie pe urma ce alte combinatii v-au tentat.

Ciocolata mea verde are un gust dulce, usor amarui. Pe care, de cate ori o beau, imi da o senzatie de calm si ma duce cu gandul la calmul din templele budiste. Astfel ca, s-a asortat cel mai bine cu o carte a unui budist tare simpatic. Pe care-l gasiti si de ascultat pe YouTube, incepeti cu asta si continuati cu o zi relaxanta in coltul vostru caldut de lume! (*-*)

DSC_5348-01

Leave a Reply

