Desert, Experimente

OO! (*-* orez cu Oreo *-*)

Mai stiti cum aruncam cu interjectii cand eram mici si faceam cate-o boacana? Asa mi-a venit si mie sa zic cand am vazut rezultatul final de la reteta asta: o-oou!

De ce m-am si apucat de ea? Pentru ca atunci cand ai un sot redditor si primesti frecvent gifuri d-alea scurte in care totul pare magic si usor de facut, cedezi si faci si tu reteta! Taman din pachetul de biscuiti negri!

This slideshow requires JavaScript.

Suspansul se termina aici: m-o pus naiba sa incerc sa fac si eu ce zice in linkul asta. Cum? Cu:

  • 1 pachet de Oreo
  • 3 cani de lapte (cam 750 ml)
  • 1 cana de orez
  • (zeama de portocale, ca sa dregem budinca)

Asa ca am prajit orezul in putin unt veo 2 min, am adaugat pe urma laptele si-am amestecat nitel. Pe urma, am pus biscuitii dintr-un pachet mare de Oreo peste. Am acoperit cu un capac si le-am lasat pe toate la innabusit vreo 10 min.

Proasta idee! Trebuia sa le las cel mult vreo 5 min si sa amestec incontinuu! Orezul tot orez e, nu se fierbe asa simplu! Si se prinde chiar si de fundul oalei-minune de fonta!

Am mai invartit in ele inca vreo 10 min, deci 20 in total. S-a facut un amestec de-un gri-maro nesanatos, mai gros decat consistena budincii, dar bun! Asa de bun cum numai zaharul si chimicale din comert pot fi. Amestec pe care pe urma l-am mancat, ca doar eram curioasa si de gust! Cu niste zeama de portocale stoarsa deasupra, a fost bun chiar si pentru speriata de mine.

Dar am murdarit 2  oale bine de tot si-am avut ce freca pe urma!

IMG_4939

Hmmm, oare sa mai fac asa ceva? Nu! Dar macar o data merita incercat! Mai ales daca aveti vreo pasiune nepotolita pentru Oreo si vreti sa-i mancati si altfel decat pana acum. Sau daca simtiti foame si-o lene incredibila in oase si n-aveti decat orez,lapte si Oreo prin dulap (conditii cumulative). Altfel, stati calmi si nu mai dati atentie gifurilor cu retete!

IMG_4944

Experimentare placuta!

 

Leave a Reply

