Rețete de la prieteni (*-* pâine Dukan *-*)

Stoarsa de puteri dupa performanta mea in a reda povestea vitei savuroase, era cat pe ce sa aman postarea asta pana joi. Si astfel, sa va privez de reteta magica. O reteta pe care ati putea-o face de vreo 6 ori in doua zile (una pentru fiecare masa :P). E vorba de o reteta furata de la prietena mea pasionata de dieta Dukan.

This slideshow requires JavaScript.

Vi-am zis deja ca ma plictisesc teribil de repede de retetele stiute. Norocul meu ca am in jur o gramada de prieteni ce iubesc mancarea si au si gusturi variate. Unii-s cei ce nu mananca mortaciuni:vegetarieni,vegani si crud-vegani, altii gurmanzi inraiti, vreo 3 se pricep la retetele din mosi-stramosi, altii tin diete. Si de la fiecare am ce invata!

Painea Dukan m-a intrigat cand am gustat-o prima oara. Si mi-am zis ca neaparat tre’ sa fac si eu a doua zi. Nu m-a saracit deloc reteta asta si nici nu m-a trimis afara din casa. 3 ingrediente si 10 minute:

  • 2 linguri de tarate de ovaz (merge si faina de ovaz)
  • 2 albusuri de ou
  • branza (orice e topibil. ex:cascaval si brie)
  • sare si orice alte pofte te mai lovesc cand faci amestecul

Se amesteca toate, se intind ca o clatita in tigaie si se prajeste pe ambele parti cate 2-3 min. Din cantitatile insirate mai sus, a iesit un soi de placintuta crocanta, buna pentru a satura 2 oameni la micul dejun de duminica. Daca vreti mai mult, sporiti ingredientele.

Daca va tre’ si mai multa crocanteala, adaugati (ca mine) si seminte de dovleac, floarea soarelui sau mei nefiert.

Si dati-o pe deasupra cu niste smantana! Faceti ceva si cu galbenusul ala ramas. Eu mi-am folosit in sfarsit forma smechera de facut omleta si a iesit o floricica. Mmmm, ce bunatate de-ncropeala!

Cand o faceti si voi? (*-*)

Leave a Reply

