Gustări în 2

Lumini,camera: Paste bune, ep. 2! (*-* paste colorate *-*)

Pastele bune de la Dex (porecla cu care-l alint eu din liceu încoace) au produs un al doilea concert de onomatopee aseară! De data asta, a  fost rândul pastelor verzi și celor portocalii. Efectiv, nu m-am putut hotărî din care vreau să gust, așa că le-am combinat! Și la urmă, combinația asta a fost prima vedetă ce-a intrat în cubul foto.

This slideshow requires JavaScript.

Mai exact, ieri a avut loc o implozie de endorfine-n capul și stomacul meu! Pe lângă întâlnirea din adâncuri cu pastele verzi, m-am trezit cadorisită cu o unealtă de care m-am indrăgostit instant.

Dar să le iau pe rând și să insist exact acolo unde trebuie; pentru îngrășarea blogului de zmea cu conținut de calitate, se cerea un mini studio la mine-n bucătărie. A apărut pe neașteptate acest cub foto pe care eu îl asociez cu un homemade mini photobooth. Procesul e simplu: mâncarea făcută iese de sub cuțit, din cuptor, aragaz, se lasă fotografiată ca o vedetă și apoi ajunge imortalizată pe blog. Lumina e mult mai bună și plăcerea celor ce au răbdarea să mă citească, proporțional mai mare. Sper eu, că și pofta de a recrea ce vedeți aici, va fi semnificativ sporită.

Așa, și până nu dau într-o nuvelă cu povestirea asta, să isprăvesc iute și cu reteța de paste. Una foarte simplă și rapidă, de altfel. Dar al naibii de delicioasă!

  • paste bune de la Andrei și Dora (pentru 2 pers. în cazul meu)
  • 1 cutie de smântână de gătit
  • parmezan
  • mazăre
  • usturoi (opțional,că doar era deja destul în paste)
  • 1 cutiuță de brânză Brie (opțional)

Pe scurt: 3 ingrediente + paste FTW! Pastele au fost fierte nu mai mult de 5 minute, timp în care s-au topit de cald într-o tigaie brânza și smântâna.

Și partea ce mi-a plăcut mie cel mai mult, așezarea în farfurii și ședința foto cu pastele sexy. Așa cum se poate lesne observa mai jos. Poza cu avocado-ul este doar un sneak peak în culisele născocirilor 😉 Dar tre’ să recunoașteți- trepiedul ăla mic e adorabil!

Ce de culooori! Și câtă lumină!!! Și aoleu, pastele astea chiar își merită brand-ul: chiar sunt paste (foarte) bune! Motiv pentru care, Dex, vom avea clar nevoie de un al 2lea pachet și posibil de data asta, mai multe cu busuioc și usturoi. Gurmandul ăsta de lângă mine abia așteaptă să las paste în farfurie, ca să se-nfrupte și din porția mea…

Note:

  • Nota 10*(zece) pentru pastele bune!

 

 

Leave a Reply

