Desert, Sănătos + Gustos

Sweet revenge! (*-* biscuiți 3 x 8 *-*)

Una din sugestiile primite de la domnul soț zilele astea, a fost o rețetă mega ultra hiper rapidă, sățioasă și delicioasă! Știu că pare că fac abuz de superlative, dar cum să nu-ți sară endorfinele la cote maxime când îți poți face poftele in 15 minute !?

This slideshow requires JavaScript.

Biscuiții magici sunt din unt de arahide (mai pe șleau-infamul peanut butter) + miere + ou! Na, chiar are de toate! Si se coc în 8 minute 🙂           Cami- Timp: 1-o!

Deci, am pus câte 4 linguri de miere, 4 de unt de nuci (pot fi arahide sau migdale) și un ou de la găinile bunicii. Le amesteci rapid și trântești câte o lingură de compoziție intr-o tavă. Au ieși 12 bucăți.

Știu că baza e cu 3 ingrediente, dar eu muream de pofta unui desert cu susan negru. Am dat prin râșniță 4 linguri de susan și am mai găsit și niste stafide prin dulap. Așa că a ieșit o culoare suspect de similară cu lucruri necomestibile (stiu,dacă vreau,mă pricep la eufemisme).

Și pentru că intrasem într-o transă de la nebunia asta de desert, mi-am amintit și de fluturele nefolosit pentru formele de desert.

Au stat în cuptor vreo 15 min (am uitat de ele). Lăsați-le cât socotiți că e necesar ca să fie făcute, dar nu arse. Se întăresc după ce se răcesc. Și faceti-le de urgență, sunt absolut bestiale!

d361af10-45a0-496e-893b-dd2f01e87622

Eu mai fac o tură mâine, mi-au marcat existența!

Note:

  • Dacă nu vă faceți singuri untul de arahide, puteți lua de la magazinele naturiste- cred că de la Sanovita e al meu. Iar dacă nu aveți nici drum, nici simpatie pentru asemenea achiziții, și cel de pe raftul din Auchan a fi bun.
  • De intentționați să vă luați careva de slideshow-ul meu, tre’să șțiți că n-am încă access la CSS-ul de wordpress ca să-i schimb culoarea și proporțiile-working on that 😉

 

Leave a Reply

