Paste

Paste bune, dar nebune! (*-* paste cu cacao,roșii și parmezan *-*)

Cu o conferință foarte haioasă pe fundal (pentru care de altfel îi mulțumesc lui Năsuc și pe care vi-o recomand- Pleșu,despre prostie), o să vă povestesc despre ce-am făcut ieri…Unora le poate părea o prostie combinația făcută de mine, dar vă asigur că la final de articol veți vrea să faceți și voi asemenea prostii 😉

This slideshow requires JavaScript.

Sunt în prezent fericita beneficiară a unor paste delicioase, trimise taman de la TM printr-un curier eficient. Oare de ce naiba nu le-am luat loco și au trebuit să-mi parvină de acolo? Pentru că-s altfel, sunt făcute în casă cu pasiune și creativitate, de Dora și Andrei. Găsiți aici povestea lor, iar din pastele bune trimise de ei, vor mai apărea vești pe blog.

Eu am primit o sumedenie de arome: pastele cu ciocolată, cele cu busuioc si usturoi copt, cu morcovi și unele clasice. Toate pachetele stau acum minuțios expuse pe raftul magic pentru experimente viitoare.

Cu greu m-am hotărât pe care să le fac primele, dar combinația de cacao, espresso fără cofeină și fără zahăr, m-a convins! E și prima oară când mănânc așa ceva.

Pentru că o masă pe bază de paste nu trebuie să mustească în ingrediente, am ales să fac un sos rapid din roșii pasate, niscaiva busuioc de pe pervaz, parmezan (d-ăsta e bine să aveți mereu pe stoc) și pentru pofticioși- mix de ulei de măsline și praf de ardei iute.

Pastele au trebuit fierte doar 4-5 minute, timp în care roșiile din conservă s-au încălzit puțin. Apoi am montat farfuriile: paste, roșii, parmezan ras deasupra. Dacă turnați peste ele și amestecul cu ulei și ardei, rămâneți muți!

Rezultatul a fost o încântare! Am ținut un duet neprogramat de onomatopee în timp ce le savuram, și am convenit că ne place munca celor de la Paste Bune. Săriți pe ei și faceți-vă de cap cu aromele nebune.

Note:

  • Pastele astea cu cacao sunt o achiziție cel puțin inteligentă: pentru că n-au zahăr, merg și sărate, și la desert- fierte-n lapte, cu pudră de scorțisoară
  • Slideshow-ul de la început e un soi de îmbunătățire adusă blogului. Dacă e redunant sau vă impiedică să citiți articolele, aștept să-mi dați de știre 😉 Contez pe voi pentru a face proiectul ăsta unul de calitate.

 

1 thought on “Paste bune, dar nebune! (*-* paste cu cacao,roșii și parmezan *-*)”

Leave a Reply

