Ad-hoc!, Gustări în 2

Pestoserii (*-* foietaj cu pesto și brânză *-*)

Când rămâi cu juma’  de pachet de foietaj pe cap, devii creativ. Practic, foietajul merge umplut cam cu orice, pentru că-i rumen și pufos și te păcălește foarte ușor să-i acorzi onoarea de a sta puțin în cuptorul tău și apoi în stomacul tău. Plus, adaugă impresia greșită că ești un mic chef francez-pentru că patiserie!

Oricum, mare lucru n-am făcut nici eu- am amesteca niște pesto cu brânză de vaci ușoară și niște ceapă. Pesto-ul a fost compilat din următoarele:

  • câțiva muguri de pin (alternativ, se poate și cu caju, semințe de floarea soarelui ori migdale trecute prin râșniță)
  • mult busuioc proaspăt (ori pătrunjel, depinde ce ai)
  • usturoi
  • ulei măsline + puțină zeamă de lămâie

Cele de mai sus au fost zdrobite cu spor în mojar de domnul soț. Pesto-ul, ca și omleta, sunt activitățile lui în casa asta.

DSC_3970

Între timp, mi-am făcut eu umplutura din brânză, ceapă verde și tot soiul de condimente. Pe astea le-am amestecat cu convingere și am aranjat patiseriile pentru întâlnirea caldă cu focul din cuptor 😉

Am pus cu pensula niște pesto peste fâșiile de foietaj, apoi am adăugat umplutura.

DSC_3971

DSC_3973

DSC_3972Partea amuzantă a fost să le pun într-o formă agreabilă și bună de copt. M-am hotărât să le încolăcesc în jurul axei lor 😛 Vezi poze mai jos- au ieșit niște coșulețe cel puțin amorfe, daaaaar tot care au ținut în ele toată umplutura! yeeeeey!
DSC_3974

Au stat la cuptor cam 30 de min, dar le-am verificat relativ des. Până am considerat că-s coapte: rumene deasupra, dar nu umede în interior.DSC_3980

Ei, astea au fost pestoseriile, un cuvânt valiză inventat de domnul soț din pesto+patiserii. Au servit drept aperitiv la cina de plăcintă cu pește și au fost delicioase cu niște pastă de hrean lângă.

Să vă iubiți mult și să mâncați bine!

1 thought on “Pestoserii (*-* foietaj cu pesto și brânză *-*)”

Leave a Reply

