Cioco + morcovi = Batoane de iubire! (*-* negrese fără coacere *-*)

Următoarea rețetă e de încercat dacă aveți pe cineva drag de impresionat și de hrănit sănătos. Sau dacă aveți de hrănit ființe mici care depind de voi (aka copii).

Vă trebuie următoarele:

  • Cam 30 de g fulgi de ovăz (sau secară)
  • Curmale sau prune uscate (cam 300 g)
  • Alune, caju sau alte nuci (cam 50 grame)
  • Făină de migdale – 50 g (opțională-se pot râșni migdalele în casă)
  • Vreo 2 morcovi medii
  • Cacao

DSC_3953

Pe lângă toate cele, și un robot potent de bucătărie-cel în lamă S deci, nu blenderul!. Dacă n-aveți, haidați la mine sau mergeți la cineva care are. Saaaau, pur și simplu, procurați-vă unul, că n-o să regretați.

Batoanele minunate au fost cerute de Ana (prin faptul ca mi-a dat subtil acest link) și dedicate Roxanei, pentru că au fost modelate frumos, cum ii plac ei. Inițial, n-am reacționat la ideea Anei, pentru că-s cam sătulă de combinațiile raw-vegane pentru dulciuri-toate-s combinații de curmale cu caju în capul meu. Daaaaar, au elementul surpriză- morcovi = îndrăgosteală subită!

Eu am început cu morcovii pe care i-am făcut fâșii cu robotul- răzuitul pentru mine nu-i o opțiune,că mă tai invariabil. Au fost gata in 3 secunde. Iar cu capetele rămase m-a ajutat flocosul de Teto, mereu prin preajmă când se taie morcovi.

DSC_3956

Apoi am pregătit curmalele și niște prune uscate (că nu aveam destule curmale în dulap).

DSC_3958

Se mixează pe rând, nu deodată (!) ingredientele: primii sunt fulgii și curmalele. Punem și câteva picături de apă  ca să înmoaie amestecul (opțional).

DSC_3960

DSC_3961

Apoi adăugăm morcovii, alunele sau nucile uscate, migdalele și cacao.

DSC_3962

DSC_3963

Și se amestecă toate toate, fără zahăr și fără ulei de niciun fel. Iese o compoziție arătoasă pe care eu am îndesat-o în niște forme haioase cu care m-a cadorisit Musz.

DSC_3966

DSC_3967

Se lasă între 20 min si 2 ore la congelator, după care le mănânci și le împarți cu prietenii. Sau le muți în frigider pentru a doua zi 😉

DSC_3968

Uite-așa ai obținut în jumătate de ceas batoane sănătoase, delicioase și sățioase! Poftă bună și zâmbete multe!

Leave a Reply

